عشق کور

عشق پریایی


آینـه پرسیـــد که چــرا دیر کرده است        نکنددل دیگری اورا اسیرکرده است 

خندیدمــو گفتم او فقط اسیـرمـن است        تنـها دقایقی چند تأخیر کــــرده است 

گفتم امروز هوا سرد بوده است شاید         مـــوعــد قـــرار تغییر کـــــرده است 

خندیـــد به ســـــادگیم و آینـــــه گـفت         احساس پــاک تورازنجیر کرده است 

گفتــــم ازعشـق من چنین سخـن نـگو         گفت خــوابــی سالها دیـرکرده است 

در آینه به خـــــــود نــگاه میـــکنم آه         عشـــق تـوعجیب مراپیر کرده است

راســت گفــت آینــه که منتــــظرنباش         او بـــــرای همیشه دیـــرکـرده است



خیلی ممنون که به وبلاگ خودتون سر زدین

نظرات شما عزیزان:

خانوم گل
ساعت11:39---17 بهمن 1391
مثل همیشه عالی وپرمفهوم...

امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشی گل پسر...
پاسخ:به به اجی گبم زهرا خانوووووووم/ممنون عزیزم لطف کردی سر زدی،همچنین آبجی گلم تو هم موفق باشی ایشالله


amir
ساعت10:35---14 بهمن 1391
سلام شهیم جونم خوبی چه خبر..چقدر دلم برات تنگ شده بود همچنین برا بچه های سیما...من و شناختی آیا؟؟؟ناظر سیما...زیاد به مخت فشار نیار مجید-21 یادت اومد..وبلاگت خیلی خوشمل شده موفق باشی...وقت کردی به منم سر بزن... پاسخ:داشم مغزم که پکید خو همون اول بگو مجیدی منم دلم واس بچه های سیما تنگ شده خفن

زهره
ساعت21:11---11 بهمن 1391
سلام سلام موش موشی!نیستی کجایی کوشی؟دلم شده قلمبه نکنه تویی که توشی؟!

يه دل دارم كبابته هر جا باشي بيادته اكر جه بي خيالمي اما دلم خرابته.


پاسخ:به به آبجیمون شعرم که میگه ممنون پیشی


سکوت
ساعت17:01---11 بهمن 1391
سلام اقاشهیم،خوب هستین؟ واقعا وب زیبایی دارین...ایشاا. که منو بجا بیارید،یه راهنمایی بوشهری هستم،حتمابهم سربزن،منتظرم پاسخ:سلام نه والا به جا نیاوردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|